• Wpisów: 1005
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis: 133 dni temu, 17:45
  • Licznik odwiedzin: 42 851 / 1598 dni
 
ann.a
 
Anna ❤:

“ Nieważne, że czasami będziesz miała ochotę wszystko rzucić i poddać się. Nieważne, że wielokrotnie stwierdzisz, iż to nie ma sensu. Nieważne, że poczujesz nagle, iż wszyscy wokół spiskują za Twoimi plecami, odbierając Ci szczęście. Nieważne, że momentami będziesz zmęczona. Nieważne nawet, że będziesz sama, że będzie szaro, zimno i jakoś nie tak… Jesteś warta wszystkiego. Wygrasz. ”



321H.jpg

__________________________________________________________________________________________
WAGA: 80 kg
Wskaźnik BMI: 26,73 (za dużo...)

CEL: Schudnąć 10 kilogramów.

1. Szklanka wody z rana.
Od jakiegoś czasu zaczynam dzień od szklanki wody i czuję się o wiele lepiej. Teraz będę piła wodę z cytryną lub z octem jabłkowym.

2. 5 posiłków co 3 godziny
Będę jadła regularnie. Nie będę podjadać między posiłkami i wieczorem.

3. Brak słodyczy.
Nie będę jadła słodyczy i słonych przekąsek. Jeśli już na coś się skuszę to tylko na słodkości własnego wyrobu.

4. Rozgrzewka.
Będę zawsze przed ćwiczeniami robić rozgrzewkę, bo często o niej zapominam.

5. 30 dni fit
Będę korzystać z aplikacji na telefon i zacznę od ćwiczeń na brzuch - początkujący plan 1.

6. 30 dni z Mel B
Podejmę  WYZWANIE 30 DNI Z MEL B +  BOCZKI TIFFANY ze strony www.bycidealna.pl/(…)wyzwanie-30-dni-z-mel-b-tiffan…

7. Rozciaganie
Będę zawsze po ćwiczeniach robić ćwiczenia rozciągające, bo często o nich zapominam.

A tutaj moja tabelka:

Bez tytułu.jpg


Trzymajcie kciuki! :)

  •  
  • Pozostało 1000 znaków
Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego